Zwyklak #1

Hej kochani!

Nie wiem już sama który to początek mojego blogowania. Tym bardziej nie jestem w stanie zliczyć ile razy już sobie obiecywałam, że będę pisać regularnie i nie zaniedbam bloga... Dałam sobie jeszcze jedną szansę, zobaczymy jak pójdzie mi tym razem.


Nie będę też planować na jaki temat wpisy będą się tutaj pojawiać. Będę pisać o tym na co akurat będę miała ochotę.

Was natomiast proszę o wsparcie cobym zaraz nie uciekła z tego miejsca.
Mam nadzieję, że komuś jeszcze będzie się chciało czytać to co będę tu pisać oraz wchodzić w jakieś konwersacje.
Jeśli macie dla mnie jakieś propozycje lub uwagi na temat bloga, poruszanych tematów itp. to również chętnie się tego od Was dowiem.

Nath.


5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że zapragnęłaś powrotu - ale nic na siłę kochana! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No halo, wszyscy tu jesteśmy :) I czekamy na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że wracasz, mam nadzieję że wpisy będą pojawiać się częściej :) Pisz o czym chcesz, ja zawsze chętnie będę czytała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja poprzedni blog skasowałam, a stworzyłam... coś nowego. nie wiem, czy wytrwam, ale się postaram :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2013 Tears on notebook and Blogger Templates - Anime OST.